Ny hemsida - dags att skapa konto

Nu lanserar vi en ny hemsida med flera nya funktioner som kommer underlätta för både medlemmar och styrelse. Bland annat innebär detta ett nytt sätt att kommunicera - via ärendehantering direkt på hemsidan istället för via mail. Det är väldigt enkelt att skapa ett eget ärende och alla svar skrivs och sparas direkt i ärendetråden, så det blir enkelt att följa upp. Du får dessutom ett mail med en länk till ärendet när något nytt har skrivits, så du missar ingenting. Både enkelt och tydligt! 

Följ nedan steg för att skapa ditt konto och komma igång:

1: Klicka på "Logga in" längst upp till höger.

2: Klicka på "Skapa inloggning?".

3: Fyll i samtliga uppgifter och klicka på "Registrera".

4: Du kommer få ett mail till din angivna mailadress. Klicka på länken i mailet för att verifiera din mailadress.

5: Ditt konto är nu skapat och inväntar godkännande av styrelsen.


Efter att ditt konto blivit godkänt har du möjlighet att logga in på hemsidan och skapa ett ärende om du har någon fråga eller fundering.

Framöver kommer all kommunikation och information ske via hemsidan och inte via mail, så vi i styrelsen är därför tacksamma om ni skapar konton så fort ni har möjlighet. Vi ber er även att inte kontakta någon i styrelsen personligen, utan skapa ett ärende vid eventuella frågor. 

Tack!